piątek, 19 stycznia 2018

Pasta z makreli z anchois

Pyszna pasta z makreli z dodatkiem filetów z sardeli, kiszonego ogórka i czerwonej cebuli będzie smacznym daniem na śniadanie lub kolację.




Składniki:
180-200g makreli
2 filety z sardeli (anchois)
3 średnie ogórki kiszone
czerwona cebula
pół pęczka szczypiorku
2 łyżki majonezu
czarny pieprz, ostra papryka

Sposób przygotowania:
Ogórki i cebule kroimy w kostkę. Szczypiorek i anchois drobno siekamy. Makrele dokładnie obieramy ze skóry i ości. Składniki mieszamy razem dodając majonez i doprawiając do smaku świeżo mielonym czarnym pieprzem oraz ostra papryką. Serwujemy z świeżym pieczywem.

3 komentarze:

  1. warto czytać takie blogi świat od razu staję sie piekniejszy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka rzecz się stała że zjadłem APAP Noc w dzień. Czy coś mi się z tego powodu stanie??? Bo się martwię... A przepis...super...zrobiłem bez makreli i anchovies bo akurat nie miałem... Wyszło zaje.......e. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mordo...teraz wystarczy zjeść zwykły APAP...tylko że w nocy...Ja tak zrobiłem i nic mi nie jest... A przepis... Zaje....sty... Zrobiłem bez anchois, za to z kalarepa i szpinakiem... Niebo w gębie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Printfriendly