piątek, 19 czerwca 2015

Konkurs wiosenny

Zapraszam do wspólnej zabawy w konkursie wiosennym
Zasady konkursu:    

1. Organizatorem konkursu jestem ja czyli prowadząca blog pyrynagaz.blogspot.com
2. Zadanie konkursowe jest bardzo proste. Wystarczy, że wejdziesz na fanpage Pyry na gaz na facebooku i zamieszczeniu komentarza pod postem konkursowym z odpowiedzią na pytanie "jakie danie z bloga pyrynagaz.blogspot.com najchętniej byś przygotował/przygotowała w swoim domu i dlaczego?".
3. Każdy może wysłać jedno zgłoszenie. W przypadku zgłoszenia większej ilości odpowiedzi pod uwagę będzie brana tylko ta, która zostanie zamieszczona jako pierwsza.
4. Miło mi będzie, jeśli polubisz stronę organizatora konkursu na facebooku: Pyry na gaz (klik)
5. Konkurs trwa od 18 do 30 czerwca 2015. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na fanpage blogu w ciągu 5 dni od jego zakończenia. Zwycięzca zostanie powiadomieni o wygranej poprzez wiadomość prywatna na portalu faceebook.pl
Jeżeli w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników, zwycięzca nie prześle danych adresowym do przesłania nagrody, ta przechodzi na kolejna wybraną przeze mnie osobę.
5. Kierując się moją subiektywną oceną wybiorę najciekawszą odpowiedz i nagrodzę zestawem upominków.
6. W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie i mieszkające na terenie Rzeczypospolitej.  


NAGRODA

Nagroda w konkursie jest zestaw składający się z:
12 przypraw Prymat w pudełku,
książki "Wszystko na zielono"
oraz funkcyjnego pudełka na snaki/orzeszki/zioła ... so on ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Printfriendly