środa, 23 lipca 2014

Kremowa zupa z brokułów


 Zupa krem z brokułów to danie które zwłasza w sezonie często gości w moim domu. 
Szybko się ją przygotowuje, jest kremowa, aksamitna i delikatna. Lubią ją moje dzieciaki, mąż i ja... no i można w niej przemycić troche witamin moim warzywnym niejadkom ;)




Kremowa zupa z brokułów

SKŁADNIKI:


2 brokuły 
2l bulionu warzywnego lub drobiowego
0,5l mleka
2 łyżki masła 
sól
świeżo mielony czarny pieprz 

PRZYGOTOWANIE:

Brokuły myjemy, dzielimy, gotujemy w bulionie z mlekiem do miękkości. Dodajemy masło i miksujemy blenderem na gładki krem. Doprawiamy do smaku solą i świeżo mielonym czarnym pieprzem. Jesli lubimy gęstszą zupę możemy zagęścić dodając do gorącej zupy dwie łyżki kaszy manny i miksując jeszcze przez chwilę blenderem. Zupę serwujemy z grzankami.

2 komentarze:

  1. Miło mi powitać kolejną blogerkę kulinarną :). Bardzo lubię Twoje przepisy i na pewno będę tutaj zaglądać :).
    Świetna, chwytliwa nazwa i sam szablon bloga bardzo mi się podoba - piękny!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Printfriendly